A Paragon az Epic Games egyik korábbi projektje volt, ami egy külső nézetes MOBA játékot takart, hasonlóan a Smite-hez. Sajnos a Fortnite Battle Royale népszerűsége miatt nem voltak hajlandók tovább foglalkozni egy olyan játékkal, ami nem igazán lett sikeres. Pedig a látvány kimagasló volt az Unreal Engine 4 grafikus motornak köszönhetően és a végére valóban jól volt optimalizálva. A MOBA stílus a csapat alapú multiplayer játékokat erősíti, ahol a térkép mindkét oldalán van egy mag. A csapatok saját magját meg kell védeni, még az ellenségét el kell pusztítani. A Paragon esetében nehezítette a dolgot, hogy védő tornyok álltak az utunkba, de a gép irányította minion botok nagy segítségünkre voltak ezek lerombolásában. A térkép itt is úgy volt kialakítva, hogy több útvonalon támadhassunk. Már több mint 30 egyedi hős közül válogathattunk, amik között találtuk embereket, szörnyeket, fantasy lényeket és robotokat is. Minden karakter más és más képességekkel rendelkezett.

A közelharci vagy távolsági támadások mellett például használhattunk láthatatlanságot, teleportálhattunk, megidézhettünk meteorokat és így tovább. A játékosok minden meccs elején 0 szinttel kezdtek és a megszerzett XP pontokból válthatták ki és erősíthették a képességeiket. Továbbá használhattunk kártyákat, amik többnyire Stat pontokat adtak, tehát több HP vagy mondjuk gyorsabb sebzés. Viszont akadtak aktív képességek is, amikkel jó kis meglepetéseket lehetett szerezni az ellenséges csapatnak. A támadások elég lassúak voltak a MOBA játékokhoz illően, de egy kis sebesség növeléssel sokkal nagyobb élményt értek volna el. A meccsek után itt is kaptunk különböző pontokat a hőseink fejlesztéséhez, skineket vásárolhattunk, loot boxokat nyithattunk. A Paragon egy kis fejlesztéssel nem maradt volna le semmiben mondjuk a népszerű Smite-tól és elfért volna a Fortnite mellett is.